Najnowsze wpisy, strona 1


mapologia
Autor: maly5
28 lipca 2008, 08:21

Mapologia
7-dniowy kurs mailingowy o efektywnym notowaniu Mapami Myśli. Przejrzyste, proste i praktyczne podejście do notowania nielinearnego. Zacznij wykorzystywać potencjał całego mózgu podczas tworzenia dowolnych notatek, oszczędzaj nawet 90% czasu notowania.

taktyki szybkiej nauki
Autor: maly5
28 lipca 2008, 08:18

Taktyki szybkiej nauki
Dzięki 67 taktykom szybkiej nauki odkryjesz jak się zmotywować do nauki, podnieść koncentrację i pamięć oraz przyspieszyć czytanie. Poznaj proste techniki, które zwiększą efektywność Twojej nauki 5-6 krotnie albo zwrócimy Ci Twoją inwestycję!

metody notowania
Autor: maly5
28 lipca 2008, 07:58

. metody notowania
Darmowy raport "5 Najlepszych Metod Notowania", który prowadzi klienta do zakupu ekursu "Mapologia". Wystarczy, że polecisz ten darmowy raport, a reszta dzieje się już sama.

 

ezin
Autor: maly5
28 lipca 2008, 07:48

ezin DaVinci News
Strona z zapisem na darmowy ezin "DaVinci News", w którym klienci znajdą Osoba, która zapisze się na subskrybcję tego ezinu z Twojego polecenia zostanie automatycznie przypisana w systemie jako Twój klient. Później otrzymasz prowizję przy każdym zakupie tego klienta. Polecanie tego typu darmowych produktów jest świetnym sposobem promocji jeśli z jakiegoś powodu nie inwestujesz sam w normalne produkty Synergii lub nie posiadasz własnej strony i polecasz Synergię znajomym.

Co oznacza "Astroturfing" i jak...
Autor: maly5
24 lipca 2008, 10:10

Co oznacza "Astroturfing" i jak możesz to wykorzystać?

Nieetyczna metoda rodem z Public Relations politycznego, stosowana nagminnie również w marketingu gospodarczym.
Rozważmy następujące studium przypadku.

Zleceniodawca: Polityk Jan Kowalski

Wykonawca: Agencja Public Relations

Cel: Zwiększenie popularności

Taktyka: Wysyłka listów do różnych gazet, z różnymi podpisami, wyrażające pozytywne opinie różnych osób na temat Jana Kowalskiego i jego chwalebnych dokonań.

Skutek: Stworzenie wrażenia ogólnej społecznej akceptacji Jana Kowalskiego, wykreowane wrażenie iż jest doceniany przez wielu ludzi i ma wiele dokonań.

Mało uczciwa technika PR-owa, opierająca się na swoistym oszustwie. Warto mieć świadomość, że jest skuteczna i często stosowana.

Jak to może wyglądać w firmie internetowej?

Powędruj po sklepach internetowych. Zobaczysz multum sztucznych opinii.

Poczytaj blogi. Niektóre to sztuczne twory, służące kreacji opinii publicznej.

Jeśli Twoja firma sprzedaje coś przez internet, to wynajęcie speca, który zrobi Ci reklamę na forach, podpisując się za każdym razem inaczej, to też będzie astroturfing.

--
Piotr R. Michalak
Strateg marketingowy i copywriter, właściciel agencji marketingowej
Ententa
Autor e-kursu o reklamie:
Uwolnij Swoją Firmę